UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
HomeJak szybko sprzedać nieruchomość

Jak szybko sprzedać nieruchomość

Wyobraź sobie że masz kilka sekund na to by przekonać klienta do zapoznania się z Twoją pełną ofertą. Jak już Ci się to powiedzie masz tylko kilkanaście sekund, max. minutę na przekonanie klienta aby brał Twoją ofertę pod uwagę przy planowaniu inwestycji, bo przecież zakup nieruchomości to inwestycja na lata. W dzisiejszym zabieganym świecie i natłoku informacji ciężko Ci będzie drogi czytelniku zwrócić uwagę potencjalnego klienta na Twoją ofertę nieruchomości. Nie jest to niemożliwe ale trzeba poświęcić trochę czasu i energii aby sprzedać coś szybko i po dobrej cenie.

Oto kilka naszych rad:

 

1. Na początek dobre zdjęcia

Tworząc ogłoszenie zadbaj o to aby zawierało jak najciekawsze zdjęcia sprzedawanej nieruchomości. Zdjęcia w dużej rozdzielczości, nierozmazane, doświetlone. Pamiętaj że to właśnie zdjęcia po podstawowych parametrach nieruchomości (cena, wielkość, lokalizacja) wpływa na pozytywne lub negatywne nastawienie klienta do Twojej oferty. Zastosuj "proste myślenie": byle jakie zdjęcia - byle jaka oferta, brak zdjęć - chcą coś ukryć. Klient wie, że pierwsze zdjęcie np.: sprzedawanego domu, to wizytówka lokalu i jeżeli sprzedawca eksponuje jako pierwsze zdjęcie - zdjęcie ogrodu lub widok z okna na ulicę to lokal zazwyczaj jest nieciekawy lub odpychający. Na pierwszej fotce warto dodać jakiś kolorowy element aby przyciągał wzrok (czerwony napis, wstążka ukośna, logo, itp.).

 

2. Zrób porządny opis - przejrzysty i czytelny

Udało się - klient otworzył nasze ogłoszenie co dalej??  Zamieść porządny opis. Warto w nim zawrzeć jak najwięcej informacji które zazwyczaj ciekawią klientów. Dodatkowym atutem obszernego opisu jest to, że wyszukiwarki internetowe też po tych słowach indeksują i wyszukują później nasze ogłoszenie. Najlepiej przejrzeć podobne ogłoszenia i wypisać sobie zestaw informacji które warto zamieścić we własnym ogłoszeniu. Zastanów się też  czego sam szukasz w podobnych ogłoszeniach. Pamiętaj aby tekst nie był pisany jednym ciurkiem, ale był przejrzysty podzielony na partie np.: część dotycząca lokalizacji, część dotycząca okolicznej architektury, część z podstawowymi informacjami, część kontaktowa. Nie zanudź klienta opisami które nic nie wnoszą, nie powtarzaj już raz podanych informacji.

 

3. Piszesz o zaletach napisz i o wadach

Piszesz o zaletach nieruchomości, al nie unikaj pisania o jej wadach jeżeli jakieś są - np.: łazienka do remontu, cieknący kran, daleko do śmietnika lub drogi asfaltowej. Dzięki temu stajemy się bardziej wiarygodni, unikamy rozczarowań kontrahenta. Jeżeli wiemy, że wada przy oględzinach na miejscu i tak wyjdzie to przynajmniej wcześniej rozbroimy tę "bombę" i klient który umówi się na wizytę nie będzie rozczrowany, a my nie stracimy czasu na pokazywanie nieruchomości klientom którzy i tak przez wadę zrezygnują.

 

4. Dodaj plan, szkic sytuacyjny lub mapkę z dojazdem

Na pewno wyróżnisz się dodając do ogłoszenia plan dojazdu, rzuty pięter itp. Warto dodać na takim planie lub mapce swoje dane kontaktowe.

 

5. Unikaj oklepanych zwrotów które już nie działają

Unikaj szczególnie w tytule ogłoszenia oklepanych sloganów: przecena, tanio, okazja

 

6. Bądź wszędzie.

Większość sprzedających sądzi że wystarczy zamieścić ogłoszenie w 2 lub 3 wiodących portalach ogłoszeniowych aby coś sprzedać. Błąd. Później zrażeni brakiem odzewu lub długim czasem sprzedaży zwracają się do agencji którym trzeba przeważnie zapłacić i to słono za obsługę. Agencja i tak zrobi to co sam sprzedający może zrobić sam dużo mniejszym kosztem - ZAISTNIEĆ z ogłoszeniem w internecie w WIELU miejscach na raz.  W kilku największych portalach jest duży tłok ogłoszeniowy - klient może przeoczyć Twoje ogłoszenie. Warto ogłoszenia wrzucić do jak największej liczby portali - zwiększa to szansę że zauważy je zainteresowany klient.

Wygeneruj Ogłoszenie z nami do ponad 100 portali...